Kodėl Kava Gali Būti Gera ir Bloga Jums

Buvo tebevykstančių debatų apie tai, ar tikrai kava yra bloga ar gera jums. Tai gali būti gerai jūsų sveikatai - jūs tik turite suprasti, kad ne visi coffees yra tas pats. Plius, priklausomai nuo, ką jūs pridedate prie savo kavos galėjo padaryti ją mažiau sveiką.

Aš mėgstu naujos kavos kvapą. Ne tiktai tai užuodžia puiku, tai taip pat turi daug maistingų medžiagų ir antioksidantų. Daugelis maistingų medžiagų originaliose kavos pupelėse tikrai paverčia į tai į paskutinį gėrimą, kuris iš tikrųjų turi savyje padorų vitaminų ir mineralų kiekį, apimdamas Vitaminus B1, B2 ir B3 ir kalis.

Kava taip pat turi savyje masinį antioksidantų kiekį. Iš tikrųjų, buvo manyta, kad kava buvo didžiausias šaltinis antioksidantų vakarų dietoje, būdama aukštesnio rango ir už vaisius ir už daržoves.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Būkite įspėtas, nors, ne visi coffees yra tas pats. Aš asmeniškai perku organines kavos pupeles ir naudoju malūnėlį, kad sumalčiau juos į miltelius. Tai yra todėl, kad teisingos organinės kavos pupelės buvo užaugintos be pesticidų ar herbicidų naudojimo. Apskritai, organinės pupos yra užaugintos šešėlyje ir gali klestėti be cheminės pagalbos.

Tie, ką laiko sunkiais kavos gėrėjais suvartotų apytiksliai ketverius iki dešimt puodelių dieną. Jie gali patirti problemas tokias kaip susirūpinimas, irzlumas, neramumas, nuotaikos siūbavimas ir nemiga. Aš manau, kad jūs galite turėti per daug, kadangi tai yra stimuliatorius. Aš asmeniškai pasakyčiau mažiau kaip du iki tris puodelius geros kokybės kavos per dieną.

Jūs taip pat norite turėti galvoje tuos akompanimentus, kuriuos jūs galite pridėti prie savo kavos tokios kaip pienas ar grietinė ir cukrus - jie prideda riebalus ir kalorijas į jūsų dietą. Jie gali atrodyti kaip maži kiekiai, bet jei jūs turite daugiau kaip vieną puodelį kavos diena, visa tai sudeda.

Jei jūs galite, bandyti sumažinti pieną ar grietinę ir atjunkyti save nuo cukraus. Jei jūs norite, kad sveikas pakaitalas cukrui sukurtų tą saldų skonį, pridėkite kažkokį žalią medų. Žalias nekarštis elgėsi su medaus draustiniais svarbūs vitaminai, mineralai, galingas antioksidantas ir fermentai jūsų kūno poreikis. Plius, tai turi antivirusines, antibakterines, ir antigrybelines ypatybes.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Sveikesnei alternatyvai melžia ar grietinė, daryti jūsų savus pieno naudojimo riešutus tokius kaip migdolai. Tai labai paprasta padaryti ir turtinga maistingų medžiagų tokių kaip magnis, kalcis, cinkas ir geležis.

Tokiu būdu gėrėkitės savo kava, kad nukirstumėte pašalpą, ir mėgautumėtės skoniu!